Mititelu: „Croitoru va avea mână liberă să pună nuiaua pe ei!"

 Adrian Mititelu a anunțat cât este dispus să investească în sezonul 2024-2025 în  Liga 2.

Marius Croitoru a revenit la FC U  Craiova, iar Adrian Mititelu a vorbit la Sport Total FM despre noul sezon pe care alb-albaștrii din Bănie îl vor începe cu tehnicianul de 43 de ani pe bancă.

Nu i-am certat prea rău pe jucători, nu am țipat la ei, nu le-am făcut nimic. Poate că a fost prea mult bine. Nu mi-a ieșit cu fotbalul. Am noroc de jucători, dar n-am noroc de rezultate. O să vedeți acum, va fi altă echipă din punct de vedere al exprimării. Nu cred că vând jucători, lumea știe că sunt încăpățânat. Mulți îmi oferă sume la care mă apucă râsul. Asta e, la cât am pierdut la viața mea, ce mai contează? Mai închid ochii la încă 2-3 milioane de euro și aia e. 

Familia mea știe că sunt bolnav de fotbal. Dușmanii ar fi cei mai fericiți să vadă că închidem taraba. Asta e, stăm un an în Liga 2. Îi dăm libertate lui Croitoru să pună «nuiaua» pe ei. E un băiat foarte deștept. El are nevoie de noi, noi de el și vom putea face o simbioză împreună. Iar la anul, când vom reveni în Liga 1, vom veni ca o echipă puternică din prima etapă.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii