Adrian Mititelu luptă în continuare pentru Universitatea Craiova. Declarații incendiare la ieșirea de la DNA

 Adrian Mititelu s-a prezentat în cursul zilei de luni la DNA.  

Patronul lui FCU, Adrian Mititelu, 56 de ani, nu cedează sub nicio formă lupta împotriva celor care au făcut ca în anii trecuți FRF-ul, Mircea Sandu și Dumitru Dragomir să scape cu basma curată în procesul dezafilierii Universității

 Craiova.

După ce în ultimele evenimente ale scandalului momentului din România, avocatul Doru Trăilă, cel care a reprezentat și FRF-ul în procesul dezafilierii Științei, a intrat în atenția DNA și s-a ales cu un control judiciar,  Adrian Mititelu s-a prezentat la rândul său în cursul zilei de luni la DNA, acolo unde a depus o nouă plângere. 

,,Justiția română nu e competentă să judece o dezafiliere. Și am rămas cu buza umflată, pe urmă, făcând plângeri după plângeri, i-am deranjat și mi-au dat și o condamnare. Mi-au spus înainte să am grijă.

Eu denunț maniera de trafic și cumpărare de sentință. Dovezile mele sunt că Federația a plătit sume uriașe de bani. Am câștigat la fond, respectiv Curtea de Apel București și Tribunalul București, în apel la Înalte Curte.

Chiar concomitent cu încheierea unor contracte de asistentă de ordinul milioanelor de ordine încasate de Țuca Zbârcea și Trăilă. Cum a lucrat acest stat paralel? Se cumpărau sentințele și se punea capac la orice demers pentru a-și câștiga dreptatea. S-au dat niște sentințe aberante. Doamna procuror Iorga, pe care o felicit, și care are un curaj nebun, ea chiar face anti-corupție. Eu am stat 7-8 ani la ușa DNA-ului, știu ce făcea doamna Kovesi.

Dacă m-au pus să-l înregistrez pe Rotaru 10 zile la rând cum mă șantaja, iar când am fost la notar să facem flagrant nu a mai venit. Oameni buni, ăsta e DNA-ul lui Kovesi. Ca la un moment dat să îmi spună un procuror că nu am nicio șansă, că mafia e prea mare. Era adjunctul secției a doua din DNA. La DNA a fost cea mai mare corupție, s-au făcut dosare acolo unde era cazul. Este anormal să plătești 10 milioane de euro unor avocați. Să vedeți câte milioane au plătit și Burleanu, și Mircea Sandu pentru a îngropa acest dosar. Premergător deciziei din 2017, după ce am câștigat la Tribunal, Bodescu mi-a oferit 5 milioane de euro să-mi văd de treabă. Eu am crezut că e o glumă. Au stabilit niște nebunii care nu au nicio legătură cu legea.

Au spus că nu se judecă în România procesele legate de fotbal. Băi, sunteți nebuni? Era o societate comercială, mi-au luat jucătorii! Uite, acum poți să mergi la instanță, acum toate cluburile merg acolo și nu mai e nicio problemă. Ca să îngroape tot, au inventat o echipă, au făcut niște nebunii cu palmaresul. Nu pot niciodată Burleanu și Mircea Sandu să justifice aceste milioane de euro plătite la avocați”, a spus Mititelu.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii