FCU Craiova și-a mai perfectat încă două meciuri amicale

 FCU Craiova și-a perfectat încă două meciuri de verificare.

FC U Craiova se află în plină campanie de pregătire sub comanda lui Marius Croitoru, însă alb-albaștrii vor disputa și meciuri de verificare în următorea perioadă. Dacă pe 10 iulie Știința va juca împotriva Reșiței, Ediție Specială vă informeză că FCU și-a mai perfectat încă două meciuri amicale împotriva echipei CSM Slatina. Cele două jocuri se vor disputa pe 13 iulie și 20 iulie.

Dan Oprescu, antrenorul celor de la Slatina, a vorbit pentru Ediție Specială despre cele două jocuri de verificare cu FCU.

Slatina se află deja într-un cantonament pe plan local după ce ne-am reluat pregătirile. De obicei noi plecam la Cheile Grădiștei, dar acum am decis să facem cantonamentul pe plan local. Vom disputa două jocuri de verificare cu FCU pe 13 iulie și 20 iulie. Urmează ca în apropierea primului joc de verificare să luăm din nou legătura între noi și să stabilim și unde vom juca primul meci. Adică la noi sau la Craiova. Noi am mai jucat în baza celor de la Craiova, iar condițiile de acolo sunt foarte bune. Si la noi sunt condiții bune, dar vom stabili în următorele zile unde vom juca.

Cele două meciuri de verificare cu FCU sunt bine venite, deoarece vom întâlni o echipă foarte puternică. Pe mine m-a surprins total retrogradarea lui FCU în Liga 2, deoarece chiar și acum, deși poate că ei nu au făcut multe transferuri, totuși FCU are un lot puternic. FCU e clar una dintre favoritele la promovarea în prima ligă. Sunt rămași la FCU jucători cu mult peste nivelul Ligii a doua, jucători chiar pe ply-off-ul Ligii 1, iar eu unul nu îmi explic cum o asemenea echipă a retrogradat.

Dacă noi avem dreptul de promovare? Momentan Slatina nu are dreptul de promovare, iar eu cred că conducerea noastră va demara procedurile de obținerea acestui drept abia când ne vom face noul stadion. Asta cred eu că se va întâmpla, dar cel mai bine e să vorbiți cu cei din conducerea noastră despre acest lucru. Eu răspund doar de partea tehnică la echipă", a spus Oprescu.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii