Claudiu Niculescu : „Pentru mine Universitatea Craiova adevărată e echipa lui Adrian Mititelu"

claudiu niculescu

 Claudiu Niculescu a spus fără nicio reținere care este pentru el adevărata Universitatea

 Craiova.  

Universitatea Craiova a dat fotbalului românesc după Revoluția din 1989 trei mari atacanți, iar aceștia sunt Gică Craioveanu, Claudiu Niculescu și Florin Costea, iar cei trei îi avuseseră ca idoli pe Oblemenco și Cămătaru.

Însă, dacă Gică Craioveanu a schimbat tabăra de mai bine de un deceniu și a "uitat" care este Universitatea Craiova adevărată, în schimb Florin Costea și Claudiu Niculescu nu s-au dezis niciodată de Știința și au dat dovadă de un mare caracter.

Aflat în direct în studioul Digi Sport „Clau gol" a mărturisit în momentul în care a fost întrebat dacă ar antrena vreodată Universitatea Craiova cine este pentru el Știința adevărată. ”Craiova? Care dintre ele?”, a întrebat, râzând, Niculescu. ”La Universitatea”, a răspuns Crăciunescu.  

"Eu am jucat la FCU. Eu am jucat la FCU, nu vreau să supăr pe nimeni, nu vreau să... Am spus și trebuie să repet asta, Universitatea  Craiova este echipa lui Adrian Mititelu. Pentru că acolo am jucat. Nu trebuie să se simtă lezați cei de la CSU. Îi respect, domnul Rotaru bagă bani, investește foarte mulți bani, a deveni un club stabil, puternic, care se luptă la titlu an de an. Este benefic pentru campionatul nostru, dar Universitatea este FCU. Orice echipă de tradiție este tentantă, dar după cum bine știți eu nu sunt prea bine primit la  Craiova și nu știu nici acum după 20 și ceva de ani dacă s-a mai liniștit treaba”, a spus Niculescu, la Digi Sport

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii